به یک سبز ملایم مگر نمیشود دل بست؟

درختی سبز در اعماق جنگلهای گیلانم
که از لبخند لبریزم ، که از گریه گریزانم


*سید حمیدرضا برقعی
با خیلی دخل و تصرف!!!

لطفن لبخند بزنید:)
اینستاگرام من:
_eversmiling_

کلمات کلیدی

من باهات جــــــــــــووووم^____^

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

هرچی من خندون

+

تو به جاش اخمو

^_____^

پ.ن:

1.زده تو کار لج و لج بازی:|

2.ایشالا براتون تو پست بعدی توضیح میدم چجوری بلا ملا سر قالب بلاگ بیارین و خوشگلاسیون انجام بدین:))

ّبعدن نوشت:

سوالی درباره تغییر قالب داشتین،بپرسین،من به خودم باشه مجبورتون میکنم یه سه واحدی درس بردارین باهام برای یاد گرفتنش،تهشم از دَم همتونو میندازم:))))

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۱۴
همیشه لبخند

نظرات  (۱۱)

آهنگه در راستای لاغر شدنه دیگه :))))) :دی
پاسخ:
امممم،هنوز که نع:|
باورت نمیشه از بعد خدافظی باهات یه لحظه هم بی دغدغه بوده باشم که به لاغری و اضافه وزن فک کنم:|
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۷ نیمه سیب سقراطی
بیشتر شبیه پارادوکس تا جور بودن O_0
پاسخ:
:)))
بیشتر ریتم آهنگ مد نظر بوده:))
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۳ مصطفی موسوی
پس منتظر پست بعدیم!
پاسخ:
منم:|
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۸ آبان ابانی
بسیار هم نیازمندم ..بلد نیستم اینجا را تغییر بدهم ...
پاسخ:
یه کم طول میکشه،صبر پیشه کنین،ان الله مع الصابرین:دی
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹ فاطمه (کاغذهایِ خط خطی)
بی صبرانه منتظر پست بعدی :)
پاسخ:
منم بی صبرانه منتظر وقت خالی برا نوشتن:|
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۲ کروکودیل پیر
قره که میاد:)
پاسخ:
بعله:))
بی صبرانه منتظر پست بعدی ام : )
پاسخ:
قسمت ِ یکش اومد:))
بیان اصلا به دلم نمیشینه :|
بلاگفا کی میخواد درست شه ؟
پاسخ:
به نظر من که دیگه درست نشه سنگین تره:|
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۹ ...:: بخاری ::...
بیان ب این گلی!

سلام راستی :)

این پست اموزش قالبی تون هروقت درست شد ندا بده! خخخ
یاعلی
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۸ ملکه شیشه ای
وای منم واقعا نیاز دارم به راهکاری برای ادیت کردن قالبم :((
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۷ آدم ارغوانی
زدی تو کار لج و لجبازی!
با همه بازی با منم بازی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">