به یک سبز ملایم مگر نمیشود دل بست؟

درختی سبز در اعماق جنگلهای گیلانم
که از لبخند لبریزم ، که از گریه گریزانم


*سید حمیدرضا برقعی
با خیلی دخل و تصرف!!!

لطفن لبخند بزنید:)
اینستاگرام من:
_eversmiling_

کلمات کلیدی

یه مرگیم هست!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ق.ظ

که به  ننوشتن فکر میکنم...

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۳۱
همیشه لبخند

نظرات  (۶)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۴ محمدرضا عباسی
naaaaaaa ghashang minivisin.man hamishe aval sob sar kar safe shomaro mibinam enerezhi migiraaaaam
ای باباااااااااااااا
دست بردار :/
من هم :(
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۰ کروکودیل پیر
حتما هست
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ نیمه سیب سقراطی
من رد کردم ! این نوع مرگ رو میگم ...
بووووس فقط و یه بغل محکم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">