به یک سبز ملایم مگر نمیشود دل بست؟

درختی سبز در اعماق جنگلهای گیلانم
که از لبخند لبریزم ، که از گریه گریزانم


*سید حمیدرضا برقعی
با خیلی دخل و تصرف!!!

لطفن لبخند بزنید:)
اینستاگرام من:
_eversmiling_

کلمات کلیدی

پریشان کنم زلف سیاهم،شانه‌اش با تو!

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ
تنگ شده...برای دست انداختن توی موهام و تغییر زاویه ی دستم به اندازه ای که بازوم درد بگیره.برای جمع کردن پاهام،وقت ِ خواب،که موهامو از بالای تخت پهن میکردم رو بالشم و قد ِ موهام،خودمو میکشیدم پایین و اندازه گرفتن اینکه چقدر بلند شدن.برای سیبیل گذاشتن با انتهای مجعدشون.برای خیسی ِ خنک ِ بعد ِ حموم ِ پشت ِ گردن ِ لباسم.واسه پیچوندنش و زدن یه کلیپس کوچیک،برای سُر نخوردن چادر از روی ِ سر.برای ِ گیس ِ یه وری ِ موها،برای بافتن ِ موهام به دستای مامان که هربار بابا بعدش شروع میکرد به ناز کردنشون.برای خرگوشی بستن،برای پیچوندن موها،مث ِ گوشای Oh توی انیمیشن Home.دارم تمرین میکنم برای مرحله های جدیدی که قاعدتن باید خوشحال باشم براش،ولی نیستم.مرحله هایی که دیگه هیچی برای من نیست.نه وقت اندازه گرفتن ِ موهای قبل خواب،نه مسخره بازی با موها،نه وقت گذاشتن ِ طولانی برای ویتامینه کردن ِ دقیق ِ موها با انواع و اقسام شامپو و نرم کننده و ماسک و اسپری،نه حتا سشوآر کشیدنشون.حتا اینکه چادر هم از سرم سُر بخوره،چاره داره.میخوام برم جایی که مامان و بابا نیستن،یا کمتر هستن،خیلی کمتر،جایی که موهامو انقدری کوتاه کنم که وقت ِ درس خوندن و پشت ِ لپتاپ نشستن،تو پیشونیم نریزن.
حتا اون وقتی که آرایشگر قیافه ش با گفتن میخوام موهامو کوتاه کنم،رفت تو هم،دلم نسوخت.اما الان که باد خنک میاد و توی تنهایی و تاریکی اتاقم،کنار پنجره نشستم و نور ِ ماشینایی که از کوچه بغلی رد میشن،میفته رو صورتم،دلم تنگ این شده که باد بپیچه تو موهام...
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
همیشه لبخند

نظرات  (۴)

انسان در جهان همچون شبح سرگردانی است که در عبور از این راه حیاتی، سایه ای از خود به یادگار نمی گذارد.((ویکتور هوگو))
توی بلاگفا با همین اسم میخوندمت
اخرین باری که خوندم یادم نیست فک کنم اسفند پیارسال بود
دلم تنگ شده که از گذشته حرف زدم....
 لبت و خال لبت دل میبردهمچنان؟؟؟:)
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴ لولا پالوزا
من از کودکی همیشه موهام اینقد زیاد بود که کوتاه بودن :/
بلندم بزارم مثه یه سر دوم اینقد گردنمو درد میاره که...
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۴ محمد ابراهیمی
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">