به یک سبز ملایم مگر نمیشود دل بست؟

درختی سبز در اعماق جنگلهای گیلانم
که از لبخند لبریزم ، که از گریه گریزانم


*سید حمیدرضا برقعی
با خیلی دخل و تصرف!!!

لطفن لبخند بزنید:)
اینستاگرام من:
_eversmiling_

کلمات کلیدی

بیدمجنون،پلاک29

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ
خوب یادمه،دو سال پیش،یه شب ِ دم کرده ی بهاری که هم ابر داره،هم میل به نباریدن و بخارپزْ کردن،سر همین کوچه خودمون،بغل پلاک 29 که قبلنا یه شعبه از بیمه بود،از بغل ِ بید مجنون که رد میشدیم،با دستم شاخه هاشو کنار زدم و بهش گفتم "دوستیای توی دانشگاه همینه،مزخرف و بیخود،فقط به درد عکس گرفتن میخوره که بعدنا به نامزدت عکسه رو نشون بدی و بگی،اینو ببین،الان رفته کانادا،استاد دانشگاه شده،هر دو سال یه بار میاد ایران،سمت راستیش هم شوهر کرد و ادامه تحصیلو بیخیال شد،الانم دومین بچه ش دو ماهشه، همه خبرا رو هم از فیسبوک و اینستاگرام دارم،منم که این جا وایسادم،فی الحال خدا انداخته تو بغل ِ شما" خندیده بود و گفته بود "چرت میگی و خودتم میدونی" گفته بودم "به خواب ببینی دو سال دیگه که درسمون تموم شد،اسمس بدم بگم دلم برات تنگ شده..." و خب،همیشه زمان همه چیز رو درست تر ثابت میکنه،دارم مانتوم رو برای قرار فردام اتو میکنم.قراره بیاد و من میخوام برم ببینمش و به طرز عجیب و مزخرفی هم دلم تنگشه.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
همیشه لبخند

نظرات  (۱۳)

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۳ اقای روانی
هه...خوووب بود...واقعا همینجوری که گفتیه..
پاسخ:
چی دقیقن همینجوری که گفتمه؟
وقتی آب از سر دلتنگی هایت گذشته است هوم؟
پاسخ:
:/
فک کنم حسم فقط عادت به این بود که هر وقت بیاد شهر ِ من،همدیگه رو حتمن ببینیم:|
من خیلی دوست داشتم دوستای دانشگاهیم باهام مچ باشن و اینا. اما همش تنها بودم. با همه دوست بودم و با هیچکی دوست نبودم.
تقصیر خودم نبود
همیشه بچه های کلاس به اونی که تازه مهمان و انتقالی شده به چشم یه بیگانه نگاه میکنن!
تا اومدم عادت کنم به فضا، فارغ التحصیل شدم !!
پاسخ:
خب من دوست دانشگاهیت هم حساب میشم:))))
تنها نبینمت:*
حقیقتش تو رشته خودمون،بچه های انتقالی و مهمان خودشون زیاد تمایلی به برقراری ارتباط نداشتن:|
وگرنه منو که میشناسی،کلن پنج دقیقه با یکی حرف بزنم از راه به درش میکنم:)))
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۸ اقای روانی
دوستی های تو دانشگاه
پاسخ:
آهان،بعله:))
من یه لحظه هنگ ِ مغزی بودم،متوجه نشدم:))
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۷ نیمه سیب سقراطی
منم فکرشو نمیکردم ولی یکی از بهترین دوستای صمیمیم از دوستای دانشگاهم بود و هست و خواهد بود :)
پاسخ:
البته که توی دانشگاه دوستای خوبی پیدا کردم،ولی کسی که پست درباره اون بود...خصوصیات ِ اخلاقیش به دوست ِ خوب ایده آل من یک درصد هم نزدیک نبود،حتا از همون اول:)
واقعن نوعی اجبار بود دوستی باهاش:)
همیشگی که نیست حنا. مثلا همه ی دوستای دبیرستانم رو دیگه سالی حتی یکبار نمی بینم. عکسامون حذف شده و ازشون یه خاطره مبهم دارم. آدمها شرایطشون تغییر میکنه و ازشون یه غبار خاطره می مونه. حالا تو دانشگاهم میگم یه نفر حتی ازین آدما رو نگه نمی دارم. ولی مطمئن اگه یه روز یه دوست خوب. همکلاسی یا هم دانشگاهی یا هر چی گیر بیاد. ربطی به تغییر شرایطم نداره. همیشه رابطمو باهاش حفظ می کنم :)
پاسخ:
خودت میگی خوب:))
شاید اینی که من میگم خوب نباشه:دی
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۶ خانوم ِ لبخند :)
تو سبز ملایم قبلی هیچوقت نظر نذاشتم اما میدونی که چقدر دوسش داشتم : )
حنانه ی سبز با خال گوشه ی لبش با نوشته های متفاوتش : )
سبز ملایم ِ نو مبارکا :*
پاسخ:
خونه ی نو ِ تو هم مبارک^_^ :*
خب میدونید دوستی کلا چیز خلسه ناکیه ،شبیه هیچ چیز نیست،مهم نیست محل آشنایی دانشگاه باشه یا جای دیگه ،به نظرم بیشتر به عمق رابطه ربط داره یعنی یک جور رابطه مستقیم با هم دیگر دارند
پاسخ:
بله،درست میگین:)
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۲ کروکودیل پیر
فکر کنم دوستی های دبیرستان بیشتر جا پا سفت می کنند.
اما در کل دوستی یه ساعته هم می توونه گاهی مدت ها دلتنگی بیاره:)
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ خانم انـــــار
من چون هنوز باهاشون هستم و دور نشدیم نمی تونم چیزی بگم ولی احساس می کنم نمیشه ب همین راحتی هم همو فراموش کنیم:)

عالی گفتی عااااالیا...

فقط ب درد عکس گرفتن میخورن

ان شاالله خدا خودش حافظ همه دوستی هامون باشه ..

قالبتون خیلی خاصه !..
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۶ مادموازل ساراh
دوتا دوست دانشگاهی دارم که هر روزم که میبنمشون بازم دلم تنگ میشه براشون.
دوست زیاد داشتم تا حالا. دوست های 11 ساله حتی...ولی این دوتا برام با همه فرق دارن.
سه نفره هامون ناب ترین سه نفره های دنیاست.
کاش سه نفره هامون هیچ وقت تموم نشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">